۩♥۩ كلبه تنهايي ۩♥۩







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





  من عشق را در تو" تو را در دل " دل را در موقع تپيدن و تپيدن را بخاطر تو دوست   

تو دوست دارم .من غم را در سكوت" سكوت را در شب" شب را در بستر و بستر را

 براي انديشيدن بخاطرتو دوست دارم. من بهار را به خاطر شكوفه هايش زندگي را 

به خاطر زيباييش و زيباييش را به خاطر تو دوست دارم. من دنيا را به خاطر خدايش 

 خدايي كه تو را  خلق كرد دوست دارم

           

                             

ازم پرسيد منو بيشتر دوست داري يا زندگيتو؟؟ خب منم راستشو گفتم... گفتم زندگيمو

گريه كردو رفت... ولي نميدونست كه اون خودش زندگيمه.

 



نظرات شما عزیزان:

Ehsan
ساعت17:40---8 بهمن 1389
سلام.یلدا جون.شعری که گذاشتی واقعا قشنگ بود.مرسی.بهم سر بزن.

mohammad
ساعت10:07---2 بهمن 1389
سلام.حال شما؟
وب قشنگی داری.یه جورایی شباهت های زیادی بهم داریم.منم یه کلبه تنهایی دارم خوشحال میشم به کلبه تنهاییم سر بزنی
موفق و سرافراز باشی.قربانت محمد


omid
ساعت1:59---1 بهمن 1389
salam vebet ghashange azizam movafagh bashi

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط یلدا در 1:58 | |